субота, 29. јул 2017.

🐞DveBubeNaSemaforu🐞OSTAVLJENA BEBA poetesa Nelly Poerich

                                                   
Illustration Nelly Poerich

Tata, vidi bebu ispred našeg praga!
Neko  je ostavio pobego bez traga.
Eh, siroče malo.  Kakva je to mama?
Kako će kroz život nejaka i sama?

Hajde da je uzmemo, srce mi se slama.
Mene jednu imate tužna sam i sama.
Vidi što je cakana, malo slatko luče
stisla male pesnice, pa sve na nas guče. 

I kuca mi je žao kad je  bace tako,
ali zašto  malu bebu pojasni mi tajko
Kako mame mogu tako loše biti?
Kakva ću ja mama kad porastem biti?

Ti si dobra curica, plemenitog srca
kao svaka zraka onog žarkog sunca!
Najbolja na svetu bićeš, dušo, mama
uzećemo bebu, nećeš  biti  sama.

Ah tako sam srećna, sad je moja seka,
kako tapše ručicama, raduje se smeška
I mami će se dopasti, ona voli decu,
paziću je kao mog plišanoga mecu.


Pesnikinja Nevenka
Jovanović art Nelly Poerich
Pesma iz knjige za decu RAZGLEDNICA ŠUMARLUKA
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale









Нема коментара:

Постави коментар