четвртак, 27. април 2017.

NEVEN


PESMA NEVEN U NOVEMBARSKOM BROJU  LISTA ZA DECU NEVEN*


Deco moja draga sve dok Zemlja hoda
poput Sunca oko nebeskoga svoda
predstavljam vam sebe, kao pero Zmaja
 puno poštovanja raskošnoga sjaja.

Ja sam list za decu i zovem se Neven
vaspitni esteta prikladno odeven
ko stilska figura inspirišem mlade
pa me sliste  slatko poput čokolade.

Uprkos vremenima moja barka plovi
Zahvaljujući najpre slavnom čika Jovi
da nije bilo njega, ne bi bilo mene
nosim ime cveta što nikad ne vene.

Sa vaspitnom poukom stvoren sam zacelo
misija je moja koračati smelo
I kada sam nevin u zapećak bačen
posle niza godina još jači sam vraćen.

Očuvanju tradicije insistiram krajnje
lagano kroz igru prezentujem znanje
zagonetke, rebusi razbibrigom zvone
al i one s poučnim merama su spone.

U dečjim sam srcima rado viđen gost
Uzoran i domišljat ne smem biti prost
I kada sam buntovan uvek nađem meru
da rasteram pesmom lošu atmosferu.

Pesme nesme nestati pored raznih čuda
jer duša je naših dragocena ruda
kopajte je češće stihujte u rimu
ako vam je lakše delujte u timu.

Ne strahujte zalud uvek biću s vama
glava mudri znanjem, od gluposti sklanja
prijatelj sam vaš u duhovnom vidu
samo prave vrednosti ponosito idu.



POETESA I ILUSTRATOR 
NEVENKA JOVANOVIĆ
062 626 191


zaštićena autorska prava, strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljenje na druge kanale






Нема коментара:

Постави коментар